ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی >
02177207658 02188475670
تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تک تعمیر
۵ از ۵ - (۳ رای)

تعمیر جاروبرقی

تعمیر جاروبرقی در منزل و محل شما، یکی از خدمات و ویژگی های منحصر به فرد تعمیرگاه مجاز تک تعمیر است که به سادگی و در هرجای تهران که باشید میتوانید فقط با یک تماس با شماره تلفن های این مرکز تعمیرکار مجرب و متخصص را در هر ساعتی که در منزل هستید و نیاز دارید، برای ارائه خدمات هماهنگ کنید.

همان‌طور که میدانید، جارو برقی یکی از وسایل مهم و ضروری برای تمیز کردن فضای منزل و محیط کار محسوب می‌شود. این وسیله به دلیل پرکاربرد بودن، ممکن است با گذشت زمان خراب شود و به تعمیر نیاز داشته باشد. تعمیر جاروبرقی یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید به تکنسین‌های ماهر و کار بلد سپرده شود.

تعمیرگاه مجاز تاپ تعمیر، برای ارائه خدمات، سرویس و تعمیر انواع جاروبرقی ایرانی و خارجی نظیر سامسونگ، ال جی، پارس خزر، بوش، ناسیونال، پاناسونیک، کنوود، فلر، تولیپس و … با بهترین قیمت و ارائه ضمانت ۶ ماهه آمادگی دارد.

همین الان تماس بگیرید:

۰۲۱-۴۴۱۶۴۲۴۶

۰۲۱-۸۸۴۷۵۶۷۰

۰۲۱-۲۲۴۶۷۲۰۶

تعمیر جاروبرقی

مشکلات رایج نیازمند تعمیر جاروبرقی

رایج‌ترین مشکلات و خرابی هایی که ممکن است جاروبرقی شما را درگیر کند و باعث خرابی‌اش شود شامل موارد زیر می‌شوند:

۱- کار نکردن موتور جاروبرقی

جریان نداشتن هوا درون جاروبرقی باعث می‌شود هوا به موتور نرسد، در نتیجه دمای موتور بالا برود و داغ کند در چنین شرایطی موتور برای محافظت از خودش خاموش می‌شود. ممکن است بعد از گذشت مدت زمان کمی مجددا دستگاه روشن شود، اما این بار با استفاده مجدد سریعتر از حالت قبل خاموش شود. این یکی از مشکلات رایج برای خاموش شدن موتور جارو برقی است، برای رفع چنین مشکلی باید جریان هوا را در جاروبرقی خود برقرار کنید تا دستگاه حین کار خاموش نشود.

همچنین ممکن است گیر کردن لایه‌ای از چربی و گردوغبار بین زغال‌ها و تیغه‌های کلکتور علت این مشکل باشد. در چنین مواقعی باید به کمک یک سنباده نرم به آرامی روی تیغه‌ها و سطح زغال‌ها را بسایید و پاک کنید تا زغال‌ها و تیغه‌ها یک تماس خوب با هم داشته باشند، البته که این کار ممکن است از عهده شما خارج باشد و نیاز به یک تعمیرکار جاروبرقی داشته باشید.

مورد بعدی ممکن است سوختن موتور جاروبرقی باشد به طوری که اصلا دستگاه روشن نمیشود، در این هنگام برای تعمیر موتور جاروبرقی باید حتما به تعمیرگاه مجاز تک تعمیر مراجعه کنید و یا با ما تماس بگیرید تا تعمیرکار متخصص را به محل و منزل شما اعزام کنیم.

البته موارد دیگری نیز ممکن است وجود داشته باشد که فکر کنید موتور جاروبرقی سوخته است، مانند خرابی در برد دستگاه و قطعی جریان برق که باید توسط متخصص و تعمیرکار مجرب بررسی شود.

 

۲- نامنظم کار کردن دستگاه

یکی دیگر از رایج‌ترین مشکلات جاروبرقی به کارکرد نامنظم آن مربوط می‌شود. اگر دستگاه نامنظم کار کند و فشار فنرهای پشت زغال‌ها به اندازه کافی نباشد، جرقه ایجاد شده و آرمیچر گرم می‌شود.

برای جلوگیری از به وجود آمدن چنین مشکلی، باید فنر زغال‌ها کشیده شده و فشارش تنظیم شود. علاوه بر این، در صورت نیم سوز شدن کلاف‌های روی آرمیچر، حتما باید را عوض شوند، که این مورد هم جز تعمیر موتور جاروبرقی میباشد.

۳- لرزش جارو برقی

اگر متوجه لرزش جاروبرقی شدید، باید نگاهی به نگهدارنده های موتور شود، اگر شل شده بودند آن‌ها را محکم و اگر خراب شده بودند تعویض شود.

۴- بوی سوختگی دستگاه

بوی سوختگی جاروبرقی اغلب نشانه‌ای از مشکل در سیم کشی ویا موتور است. حین کار کردن جاروبرقی اگر احساس کردید سیم بیش از حد گرم است، دستگاه را از برق بکشید.

ممکن است پایانه‌های اتصال سیم، شل شده باشد و باید سفت شود. اگر هنوز هم بوی سوختگی را احساس کردید ممکن است مشکل از موتور جاروبرقی شما باشد. در چنین حالتی، بهتر است کار تعمیر جاروبرقی را به تکنسین‌ها بسپارید، زیرا تعمیر موتور جاروبرقی مهمترین و حساسترین بخش تعمیرات این دستگاه میباشد.

۵- صدا دادن موتور جاروبرقی

در صورت صدا دادن موتور، ابتدا باید محفظه دستگاه را باز کرده و تمامی آلودگی‌ها را برطرف کنید. فن موتور را نیز بررسی کنید و اگر خراب بود، آن را تعویض کرده و رابط فن به شفت موتور را محکم کنید.

دلایل زیادی وجود دارد که باعث می‌شود موتور جاروبرقی صدا بدهد این دلایل می‌توانند شامل گرفتگی مختصر در دستگاه، انسداد شدید یا حتی مشکلات جدی‌تر در موتور یا فن باشند. به همین دلیل باید انسداد و کاهش مکش در دستگاه، نشت هوا یا شکسته بودن غلتک بررسی شوند.

یکی دیگر از دلایل صدا دادن جاروبرقی می‌تواند مربوط به تیغه‌های فن باشد. در چنین حالتی برای اطمینان از فرسوده نشدن یا آسیب دیده نشدن تیغه‌های فن، آن‌ها را با دست بچرخانید و مطمئن شوید که در جایشان شل نشده باشند و صدا از آنها نباشد. تیغه‌هایی که فرسوده شده یا آسیب دیده باشند نمی‌توانند به راحتی و آزادانه بچرخند. همچنین ممکن است به جریان آشغال وارد شده به دستگاه برخورد کنند و منجر به ایجاد سر و صدا شوند.

دلیل دیگر می‌تواند بلبرینگ باشد. در صورتی که بلبرینگ موتور مشکل داشته باشد، باید کل موتور را تعویض کنید که این کار برایتان به اندازه خرید یک دستگاه جدید هزینه دارد.

۶- ضعیف بودن مکش

اگر مکش دستگاه شما خوب نیست، به احتمال زیاد مخزن یا کیسه‌اش پر شده است؛ بنابراین توصیه می‌شود آن را خالی کرده و یا تعویض کنید. در صورتی که مشکل برطرف نشد، لوله فنری را از نظر انسداد چک کنید و اگر چیزی درون آن گیر کرده بود مشکل را برطرف کنید.

فیلترهای دستگاه هوا معمولا از جنس پارچه یا اسفنج فشرده هستند و به راحتی با دست تمیز می‌شوند، در صورت فرسوده شدن فیلتر باید آن را عوض کنید.

اگر مشکل همچنان باقی بود با تعمیرگاه جاروبرقی تک تعمیر تماس بگیرید.

۷- ایجاد جرقه و گرمای زیاد بین زغال و تیغه‌های کلکتور

اگر چنین مشکلی برای جاروبرقی شما پیش آمد، حتما باید از یک تعمیرکار جاروبرقی کمک بگیرید زیرا ابتدا باید به ذغال ها چک و تمیز شود. اگر زغال‌ها کوتاه شده بودند، تعویض شود.

کلکتور موتور

و اگر مشکل از زغال‌ها نیست، ممکن است کلاف‌های سیم پیچ نیم سوز شده باشند. برای اطمینان از این مورد، شدت جریان موتور را اندازه گرفته میشود، اگر بیش از حد مجاز بود باید کلاف‌ها باز پیچی یا تعویض شوند.

۸- بوی بد جاروبرقی

اگر جاروبرقی هنگام روشن شدن بوی بدی دارد، ممکن است دلیلش نگهداری نامناسب، آلودگی فیلتر و کیسه جاروبرقی باشد. دلیل دیگر می‌تواند استفاده از فیلتر، زمانی باشد که بعد از شستشو هنوز کامل خشک نشده است.

۹- روشن نشدن دستگاه

در صورت روشن نشدن جاروبرقی ابتدا مطمئن شوید که پریز برق دارد و برق به دستگاهتان می‌رسد. اگر ایراد از پریز نبود ممکن است سیم‌ها دچار قطعی شده باشند. اگر سیم‌ها نیز سالم بودند، مشکل می‌تواند خرابی سیم جمع کن جاروبرقی باشد که برق رسانی را مختل کرده است.

۱۰- جاروبرقی خاموش نمی شود

وجود چند دلیل می‌تواند باعث شود جارو برقی شما خاموش نشود. این مشکل ممکن است به علت خرابی در جارو برقی یا مسائل دیگری باشد. اگر مشکل ایجاد شده، جدی بود می توانید با خدمات تعمیر جاروبرقی در تمام نقاط تهران تماس بگیرید و مشکل را برطرف کنید. در زیر چند علت احتمالی را بررسی خواهیم کرد:

  1. ممکن است سیم برق جارو برقی شما در نقطه‌ای خراب شده باشد و برق قادر به عبور از آن نباشد. در این صورت، باید سیم برق را بررسی کرده و اگر نیاز داشت تعویض کنید.
  2. سوئیچ روشن/خاموش جاروبرقی ممکن است خراب شده یا کار نکند. اگر سیم برق درست عمل کرد، ممکن است مشکل در سوئیچ باشد و نیاز به تعمیر یا تعویض آن باشد.
  3. مشکل در موتور جارو برقی نیز می‌تواند باعث عدم روشن شدن آن شود. ممکن است موتور خراب شده یا دچار مشکل فنی باشد. در این صورت، نیاز به تعمیر یا تعویض موتور خواهد بود.
  4. جارو برقی ممکن است با یک سیستم قطع برق مجهز شده باشد که در صورتی که مشکلی در جارو وجود داشته باشد، برق را قطع می‌کند. در این صورت، می‌توانید دفعات راه‌اندازی مجدد جارو را بررسی کنید و در صورت لزوم به خدمات تعمیر جاروبرقی مراجعه نمایید.

۱۱- جاروبرقی دود می کند

دود کردن جاروبرقی ممکن است به علت چند عامل مختلف باشد که در مواردی این امر نیاز به تعمیر جاروبرقی دارد. در ادامه علت دود جاروبرقی را بررسی خواهیم کرد:

  1. اگر جارو برقی شما بر روی ذرات گرد و غبار سنگین یا موادی مثل آرد کشیده شود، ممکن است دودی به وجود بیاید. ذرات مواد خشک و سبک ممکن است در داخل موتور قرار گیرند و با تماس با سطوح گرم موتور، دودی ایجاد کنند.
  2. برس‌های جارو برقی با استفاده و سایش مواد غذایی، موها و مواد دیگر که جمع می‌کنند، کثیف می‌شوند. اگر برس‌ها به موادی مانند روغن یا چربی برخورد کنند، ممکن است بسوزد و دودی تولید کنند.
  3. ممکن است موتور جاروبرقی دچار مشکل شده باشد، مانند ایجاد حرارت زیاد، سایش بیش از حد در قطعات داخلی یا خرابی قطعات الکترونیکی که این مشکلات می‌توانند منجر به دود کردن جارو برقی شوند.
  4. در صورتی که قطعات الکتریکی داخل جاروبرقی خراب شوند یا عملکرد نادرستی داشته باشند، ممکن است جریان برق ناپایداری را ایجاد کنند که در نتیجه دود تولید می‌شود.

اگر نیاز به تعمیرکار مجرب و متخصص دارید، همین الان با شماره روبرو در تماس باشید تا در اسرع وقت مشکل شما را حل کنیم:

۰۲۱-۲۲۴۶۷۲۰۶

تعمیر جاروبرقی

تعمیر جاروبرقی به صورت تخصصی و تضمینی

انتخاب یک مرکز خدمات مناسب برای تعمیر جاروبرقی می‌تواند بسیار مهم باشد تا از عملکرد بهینه این وسیله اطمینان حاصل شود. بنابراین، توصیه می‌شود یک مرکز تعمیرات با تخصص در سرویس و نگهداری جاروبرقی انتخاب کنید. تکنسین‌های این مرکز باید دانش و مهارت لازم برای تعمیر کارآمد دستگاه را داشته باشند تا آن را به درستی تعمیر کنند. همچنین، آنها باید قادر باشند قطعات و لوازم جانبی جدید را فراهم کنند تا عملکرد و عمر مفید دستگاه بهبود یابد.

تعمیر جاروبرقی در تهران توسط تعمیرکاران مجرب و باتجربه

تعمیر جاروبرقی توسط یک مرکز خدمات جاروبرقی حرفه‌ای و تعمیرکاران مجرب انجام شود و این امر می‌تواند به افزایش عمر مفید آنها کمک کند. بنابراین، این موضوع اهمیت بسیاری دارد. تعمیر جاروبرقی باید توسط متخصصان انجام شود و سرویس به موقع برای دستگاه نیز به جلوگیری از خرابی آن کمک می‌کند.

تعمیر جاروبرقی با استفاده از قطعات اورجینال

استفاده از قطعات اورجینال در تعمیر جارو برقی بسیار مهم است. این امر به معنی استفاده از قطعات اصلی و متعلق به تولید کننده اصلی جارو برقی و تعمیر جاروبرقی حرفه ای می‌باشد. این قطعات به طور خاص برای سازگاری کامل با جارو برقی طراحی شده‌اند و از لحاظ کیفیت و عملکرد، نسبت به قطعات کپی یا قطعات تقلبی بهتر می باشند. در نتیجه، توصیه می‌شود که در تعمیر جارو برقی از قطعات اورجینال استفاده کنید. 

تعمیر جاروبرقی با قیمتی مناسب

اگر به تعمیر کردن هزینه تعمیر جاروبرقی خودتان فکر می‌کنید، باید به همه جوانب مربوطه توجه کنید. به عنوان مثال، تعویض قطعات جاروبرقی با قطعات دست دوم یا برندهای نا آشنا ممکن است در آینده هزینه‌های تعمیر را بیشتر کند. همچنین، استخدام تکنسین‌های تازه کار و بدون تجربه ممکن است منجر به خرابی قطعات دیگر و از کار افتادن جاروبرقی شود. توصیه می‌شود که پس از ثبت سفارش تعمیر جاروبرقی، اطلاعات لازم در مورد نوع قطعات و قیمت آن‌ها را به دست آورید.

تعمیر جاروبرقی در تهران در سریع‌ترین زمان ممکن

شما می‌توانید با تماس و هماهنگی آنلاین، جهت تعمیر جاروبرقی خود اقدام کنید. به این صورت که برای تعمیر جاروبرقی در تهران، ابتدا با تعمیرکاران مربوطه تماس بگیرید یا درخواست خود را آنلاین در سایت آن‌ها ثبت کنید. پس از مشاوره، کارشناسان هماهنگی لازم برای انتقال دستگاه را با شما انجام می‌دهند و در اولین فرصت و با توجه به درخواست شما، تعمیرات انجام می‌شود. کارشناس در ابتدا عیب و مشکل دستگاه را تشخیص می‌دهد و هزینه را برآورد می‌کندد. در صورت نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات معیوب با قطعات جدید، تعمیرات انجام می‌شود. پس از انجام تعمیرات، دستگاه کاملاً تست می‌شود و در نهایت، فاکتور رسمی و ضمانت نامه به شما ارائه خواهد شد. 

در چه مواردی باید کار تعمیر جاروبرقی را به تکنسین‌ها بسپاریم

اگر مشکل دستگاه حاد بود و با اقدامات ساده ای که در بالا اشاره شد، برطرف نشد، در چنین مواقعی نیاز به حضور تعمیرکار جاروبرقی احساس می‌شود. این مشکلات می‌توانند موارد زیر باشند:

  • نیم سوز شدن موتور دستگاه
  • کاهش قدرت موتور
  • خرابی بلبرینگ
  • خرابی برد الکترونیکی جاروبرقی
  • خرابی سیم جمع‌کن جاروبرقی
  • از کار افتادن دکمه‌ها
  • به مشام رسیدن بوی سوختگی هنگام کار
  • تعویض آرمیچر جارو برقی
  • تعویض پروانه مکنده
  • تعویض قطعات فرسوده
  • خاموش شدن جاروبرقی به صورت ناگهانی
  • داغ شدن دستگاه
  • مشکل در ترموستات جاروبرقی
  • نیاز به تعمیر لوله تلسکوپی
  • اشکال در سیم جمع کن
  • عدم روشن شدن جاروبرقی
  • زیاد بودن صدای دستگاه
  • وجود بوی دود و یا سوختگی

بهترین نمایندگی تعمیر جاروبرقی چه ویژگی‌هایی دارد؟

از خدمات و امتیازات یک نمایندگی و تعمیرگاه مجاز برای جاروبرقی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- پرسنل و تعمیرکاران باتجربه‌ای دارند

همه پرسنل نمایندگی تعمیر جاروبرقی تک تعمیر کارآزموده و بامهارت هستند. این تکنسین‌ها کلاس‌های خصوصی لازم را گذرانده‌اند و همه آموزش‌های لازم به آن‌ها داده شده است. علاوه بر این، تکنسین‌هایی که جدید به مجموعه اضافه می‌شوند موظف هستند دوره‌های فنی و تخصصی را بگذرانند تا با جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا آشنا بشوند.

۲- حضور به موقع و سریع در محل

از دیگر مزایای نمایندگی تک تعمیر می‌توان به تعمیر جاروبرقی در محل شما اشاره کرد. در چنین حالتی دیگر نیازی به حمل و نقل دستگاه برای بردن به تعمیرگاه نیست و احتمال آسیب دیدگی جاروبرقی در مسیر حمل و نقل نیز کاهش پیدا می‌کند.

۳- تعویض قطعات با نمونه اورجینال و اصلی

تعمیرکاران و تکنسین‌های تک تعمیر قطعات خراب جاروبرقی را با قطعات اصل و فابریک جایگزین می‌کنند؛ با این کار عمر و ماندگاری دستگاه نیز افزایش پیدا می‌کند و به کارایی دستگاه نیز اضافه می‌شود.

۴- اعلام هزینه و قیمت تعمیر جاروبرقی بعد از بررسی دستگاه

این تکنسین‌ها به خاطر علم و تجربه کافی که در زمینه تعمیر جاروبرقی دارند، در سریع‌ترین زمان ممکن دستگاه را عیب‌یابی کرده و هزینه را به شما اعلام می‌کنند. با انجام چنین کاری جلوی هزینه‌های گزاف گرفته می‌شود و هزینه به صورت دقیق به شما اطلاع داده میشود.

۵- به صورت ۲۴ ساعته در دسترس هستند

یکی دیگر از مزایای تعمیرگاه تک تعمیر این است که خدمات ۲۴ ساعته ارائه می‌دهند. به کمک این ویژگی شما در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید سفارش تعمیر جاروبرقی خود را ثبت کنید.

۶-بعد از تعمیر دستگاه ضمانت نامه رسمی ارائه می‌کنند

تکنسین‌ها بعد از اینکه دستگاه شما را تعمیر کردند، ضمانت نامه‌ای ارائه می‌دهند تا اگر مجددا جاروبرقی با همان مشکل خراب شد، برگردند و نسبت به تعمیر و رفع عیب دستگاه به صورت رایگان اقدام کنند. این ضمانت نامه بسته به نوع خدمات ارائه شده از ۶ تا ۱۲ ماه اعتبار دارند.

چرا تعمیرگاه تک تعمیر

یکی از مهم‌ترین اهدافی که ما دنبال می‌کنیم این است که خدماتی را با بالاترین کیفیت ارائه دهیم، به همین دلیل است که در انتخاب نیروهایمان خیلی دقت می‌کنیم و به سراغ افراد متخصص و کار بلد می‌رویم تمامی متخصصان ما باید:

  • احراز هویت شده باشند و مدارک شناسایی معتبر داشته باشند.
  • سوء پیشینه نداشته باشند.
  • با ما قرارداد ببندند و تضمین حسن انجام کار بدهند.
  • گواهی فنی حرفه‌ای داشته باشند یا دریافت کنند.
  • در کلاس‌های آموزشی، آزمون‌های عملی و کتبی شرکت کنند.

مهم‌ترین از همه این‌ها، برای رفع دغدغه‌های شما در خصوص بروز حوادث احتمالی حین کار و همچنین به جهت همراهی و حمایت از نیروهای متخصص، ما همه خدمات خود را تحت پوشش بیمه قرار داده‌ایم. به این ترتیب اگر حین کار نیروهای اعزامی به محل، حادثه‌ای رخ دهد، نیروهای ما بیمه هستند و خسارات مالی احتمالی تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرد.

اگر نیاز به کارشناس تعمیر دارید، همین الان با شماره روبرو در تماس باشید تا در اسرع وقت مشکل شما را حل کنیم

۰۲۱-۸۸۴۷۵۶۷۰