ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی >
02177207658 02188475670
تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تک تعمیر
۵ از ۵ - (۱ رای)

تعمیر جاروبرقی پارس خزر

بسیاری از افراد زمانی که وسایل برقی در خانه با مشکل مواجه می شوند اولین چیزی که به دنبال آن هستند پیدا کردن مرکزی معتبر برای تعمیرات وسایل است. تک تعمیر، تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی است که بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت در این حوزه را دارد. تعمیرگاه تک تعمیر انواع لوازم خانگی مانند: ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز، ماکروفر، یخچال و از مهم تر تعمیرات جاروبرقی برای برندهای مختلف را با کمک تعمیرکاران زبده انجام می دهد. تعمیرگاه لوازم خانگی تک تعمیر برای خدمات خود ۶ ماه ضمانت ارائه می کند و بهترین قیمت و تعرفه و بهترین متخصصان را دارد. بعلاوه در هر ساعت از شبانه روز و هر روز هفته و همچنین ارائه خدمات در محل توانسته است مشتریان خود را راضی نماید.

برای دریافت مشاوره تخصصی در این زمینه با شماره های زیر تماس بگیرید.

تعمیر جاروبرقی پارس خزر

تعمیرگاه مجاز جاروبرقی پارس خزر در تهران

تک تعمیر؛ تعمیرگاه مجاز جاروبرقی پارس خزر در تهران است. از آن جا که سرویس جاروبرقی پارس خزر کاری تخصصی است شما می توانید در صورت بروز مشکل در جاروبرقی پارس خزرِ خود به یکی از شعب تک تعمیر در شهر تهران مراجعه کنید. این شعب در خیابان کاشانک، سبلان شمالی، صادقیه و نازی آباد فعال هستند. البته خدمات تعمیرگاه تک تعمیر در سایر شهرهای استان تهران نیز مانند شهر ری و پردیس قابل عرضه است.

نشانه های خرابی جاروبرقی پارس خزر

یکی از سوالاتی که ذهن بسیاری از مشتریان برند پارس خزر را  به خود مشغول می کند این است که، نشانه های خرابی جاروبرقی پارس خزر چیست؟

روشن نشدن جاروبرقی می تواند یکی از نشانه های خرابی باشد که در این وضعیت، نیاز به تعمیر جاروبرقی پارس خزر است و معمولا دلایل متفاوتی دارد از جمله: قطع شدن مدار سری موتور، سوختن موتور، خراب بودن سیم جمع کن یا خرابی کلید قطع و وصل، خرابی سیم رابط یا خرابی در دوشاخه جاروبرقی می تواند از جمله دلایلی باشد که باعث می شود شما به فکر تعمیر جاروبرقی خود باشید.

گاهی اوقات نیز ممکن است جاروبرقی شما در حین کار خاموش شود، که این مورد نیز یکی دیگر از نشانه های خرابی جاروبرقی پارس خزر و ممکن است به علت انسداد لوله مکش یا روشن ماندن بیش از حد موتور این اتفاق ایجاد شود. داغ شدن ترموستات، پر بودن کیسه زباله، کثیف بودن فیلتر نیز از دیگر نشانه های خرابی جاروبرقی است که نیاز به تعمیر جاروبرقی پارس خزر را ضروری می نماید.

تعمیرات جاروبرقی پارس خزر با قطعات اصل

در تعمیرات جاروبرقی برای این که بهترین نتیجه حاصل شود بهتر است تعمیرات را با قطعات اصل این برند انجام دهید. برخی از تعمیرکان ترجیح می دهند از قطعات برندهای دیگر یا قطعات غیر اصل استفاده کنند که این امر سبب می شود، علاوه بر این که عمر جاروبرقی شما کوتاه شود مجدد مشکل تکرار شود و در نهایت پول و وقت زیادی در این بین هدر خواهد رفت.

تعمیرات جاروبرقی پارس خزر به صورت ۱۰۰ درصد تضمینی

تعمیر جاروبرقی پارس خزر را بسیاری از تعمیرکاران انجام می دهند، اما مهم این است که تعمیرکار بتواند به شکل ۱۰۰ درصد تضمینی این مشکل را حل کند تا مشتری مجدد با مشکل مواجه نشود. تعمیرگاه تک تکمیر با داشتن نیروهای زبده و با تجربه در زمینه سرویس جاروبرقی پارس خزر به صورت ۱۰۰ درصد تضمینی این مشکل را مرتفع کرده است به طوری که مشتری با اطمینان خاطر از انجام تعمیرات بدون برگشت خرابی به راحتی می تواند به تک تعمیر اعتماد کند.

تعمیر جاروبرقی پارس خزر به صورت حرفه ای با تعمیرکاران مجرب

در تعمیرات جاروبرقی پارس خزر توجه به این نکته بسیار مهم است که تعمیرکار تجربه کافی در زمینه تعمیرات این برند را داشته باشد. در خیلی مواقع افرادی که کار تعمیرات را انجام می دهند مهارت کافی را ندارند یا آموزش کافی ندیده اند. 

تعمیرگاه لوازم خانگی تک تعمیر تعمیرکارانی دارد که دوره های آموزشی و تخصصی را در خصوص سرویس جاروبرقی پارس خزر گذرانده اند و آشنایی کاملی به سیستم داخلی این برند دارند، به همین علت عیب یابی و تعمیر جاروبرقی پارس خزر را با بهترین کیفیت انجام خواهند داد. این مرکز علاوه بر برند های داخلی در حوزه برهای خارجی نظیر تعمیر جاروبرقی سامسونگ، بوش و … نیز فعالیت می کند. شما میتوانید برای دریافت مشاوره تخصصی در این زمینه با شماره های سایت تماس بگیرید.

سرویس جاروبرقی پارس خزر در کوتاهترین زمان

جاروبرقی یکی از لوازم خانگی است که معمولا وقتی با مشکل مواجه می شود باید خیلی سریع و در کوتاهترین زمان مشکل آن را برطرف کرد. زیرا این لوازم خانگی پرکاربرد نقش مهمی در نظافت منزل دارد. مراجعین پس از تماس با تعمیرگاه تک تعمیر، ابتدا زمان حضور تکنسین با آن ها هماهنگ می شود تا هرچه سریع تر و طبق زمانبندی مشخص مشکل مراجعین به راحتی برطرف گردد.

تعمیر موتور و قطعات الکترونیک جاروبرقی پارس خزر

موتور یکی از حساس ترین قسمت های جاروبرقی پارس خزر است که تعمیر آن زمان بر است و ممکن است علل گوناگونی نیز داشته باشد. مهم ترین دلیل تعمیر موتور کار کشیدن بیش از حد از جارو یا روش مناسب در استفاده از جاروبرقی است اما از کجا متوجه این موضوع شویم؟

  1. فیلتر یکی از قسمت های مهم جاروبرقی است که اگر تمیز نباشد به مرور باعث ضعیف شدن موتور و وارد کردن فشار به سایر قطعات الکترونیک جاروبرقی می شود.
  2. نشتی هوا از قطعات مختلف جاروبرقی نیز یکی دیگر از عواملی است به مرور قدرت موتور را کم می کند و در نهایت منجر به تعمیر جاروبرقی پارس خزر و یا قطعات الکترونیک آن می شود.
  3. اگر کیسه جاروبرقی پر یا سوراخ باشد کم کم به موتور و سایر قطعات الکترونیک جاروبرقی پارس خزر فشار وارد می شود و در نهایت جاروبرقی باید تعمیر گردد.

هزینه تعمیر جاروبرقی پارس خزر چقدر است؟

هزینه تعمیر جاروبرقی پارس خزر به عوامل مختلفی بستگی دارد مثلا هر قطعه قیمتی متفاوت با قطعات دیگر دارد و به همین علت بسته به این که کدام قطعه آسیب دیده است و آسیب دیدگی در چه حد بوده است می توان هزینه تعمیرات جاروبرقی پارس خزر را مشخص کرد. برخی تعمیرگاه ها، خدمات خود در محل مشتری ارائه می دهند و برخی از تعمیرگاه ها نیز خدمات را در محل تعمیرگاه ارائه می دهند، که در نهایت بر روی هزینه تعمیر جاروبرقی اثر گذار است.

تعمیرکار حرفه ای جاروبرقی پارس خزر با تک تعمیر

این موضوع که شما تصمیم بگیرید جاروبرقی خود را به کدام تعمیرگاه بسپارید امری است که وابسته به نظر شماست اما حرفه ای بودن تعمیرکار در تعمیرات وسایل منزل بسیار مهم است، چون علاوه بر صرفه جویی در زمانتان در صرفه جویی هزینه هایتان نیز تاثیر گذار است. 

تعمیرگاه لوازم خانگی تک تعمیر با سابقه فعالیت درخشان و تخصصی در حوزه تعمیرات لوازم خانگی و به خصوص جاروبرقی و داشتن مشتریانی راضی توانسته است در این سال ها خدمات خوب و گسترده ای را به هموطنان خود در سراسر استان تهران عرضه کند. بعلاوه به کار بردن قطعات اصل، بهترین قیمت و تعرفه و ارائه خدمات پس از تعمیر نسبت به سایر رقبا، گزینه ای مناسب برای تعمیر لوازم خانگی شما محسوب می شود.