ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی >
02177207658 02188475670
تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تک تعمیر
۴.۷ از ۵ - (۹ رای)

تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی توسط یکی از بهترین تعمیرگاه های مجاز لوازم خانگی یعنی تک تعمیر آن هم با مجرب ترین تکنسین ها در خانه و محل زندگی شما باعث آرامش و آسودگی خیال شما میشه… فرقی نداره کجای شهر تهران زندگی میکنید، اگر دستگاه شما خراب شد و یا نیاز به نصب، سرویس و یا راه اندازی ماشین لباسشویی داشتید، فقط کافیست با یکی از شماره های ما که در زیر آماده است، تماس بگیرید در اسرع وقت تعمیرکار ماشین لباسشویی در خانه شماست. با بهترین تعرفه خدمات و ضمانت ۶ ماهه.

تعمیر ماشین لباسشویی در محل

خیلی ها هستند که زمانی که ماشین لباسشویی آن ها دچار مشکل و اختلال می شود، نگران می شوند که حالا چگونه آن را به تعمیرگاه ببریم و قرار است چه مدت زمان طول بکشد تا لباسشویی تعمیر شود. اما باید بگوییم که این موضوع جای نگرانی ندارد؛ چرا که شرکت ما تعداد زیادی متخصص و تعمیرکار با سابقه و حرفه ای دارد که بلافاصله پس از تماس مشتری و اعلام عیب و نقص لباسشویی، تکنیسین خود را به محل مورد نظر اعزام می کند. در این صورت بدون این که لازم باشد ماشین لباسشویی را به تعمیرگاه بفرستید، تعمیرکار متخصص در محل مورد نظر حاضر می شود.

تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر لباسشویی در تهران

تهران یکی از شهرهای بزرگ و پرجمعیت ایران است و مسلما افراد زیادی در این شهر هستند که به تعمیر ماشین لباسشویی می پردازند. با توجه به توضیحات و راه حل هایی که در مورد تعمیر لباسشویی به شما ارائه دادیم اگر باز هم نتوانستید مشکل آن را حل کنید می توانید با یک تعمیرکار متخصص تماس بگیرید تا به کمک شما بیاید. فرقی نمی کند که در کجای تهران و در کدام منطقه زندگی می کنید، برای این که بهترین تعمیرکاران با تجربه و کاربلد برای شما اعزام شود، می توانید با شرکت تماس بگیرید. اگر تعمیرکار دور از محل زندگی شما است و هزینه ایاب و ذهاب آن بیشتر می شود، اما به سابقه کاری، مهارت و تخصص او اعتماد دارید، این هزینه ها را به جان بخرید. چرا که این هزینه در واقع برای شما یک سرمایه بلند مدت محسوب می شود و در سرویس ماشین لباسشویی دیگر دوباره کاری به وجود نخواهد آمد.

تک تعمیر بهترین تعمیرگاه ماشین لباسشویی در تهران

شرکت تک تعمیر سالانه نیروهای متخصص را از بهترین نقاط تهران انتخاب کرده و در شرکت خود استخدام می کند. اولویت این شرکت، ارائه خدمات عالی با پشتیبانی دائمی است. این مجموعه به عنوان نمایندگی و سرویس انواع برندهای ماشین های لباسشویی، با داشتن تکنیسینی مجرب و مجوزهای رسمی قادر است تا با ارائه خدمات بی نظیر و بدون ایجاد مشکلات بعدی، به تعمیر ماشین لباسشویی در تهران بپردازد. اگر هم در مواقعی لازم باشد قطعات آن را تعویض می کند. کافی است تا در صورت بروز مشکل با شرکت تماس بگیرید تا در کوتاه ترین و سریع ترین زمان ممکن، نیروی متخصص خود را به محل سکونت شما اعزام کند. متخصصان ما در زمینه های مختلفی به تعمیر ماشین لباسشویی می پردازند که می تواند موارد زیر باشد:

  1. خراب شدن صفحه نمایش مانند درست نشان ندادن زمان در لباسشویی
  2. خراب شدن فیلتر
  3. عدم چرخش دیگ لباسشویی
  4. خراب شدن هیدروستات
  5. ایجاد لرزش و سروصدا
  6. قفل شدن درب
  7. خشک نشدن لباس در لباسشویی و غیره.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی چقدر است؟

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی به عوامل مختلفی بستگی دارد و برای این که بتوان یک هزینه ثابت برای آن اعلام کرد، تعمیرکار ابتدا باید از ماشین لباسشویی بازدید کند و به بررسی مشکل و قطعات معیوب بپردازد. برخی از عواملی که می توانند باعث تغییر هزینه های تعمیر شوند، موارد زیر هستند:
· این که چه قطعه ای از ماشین لباسشویی دچار عیب و نقص شده باشد و این که تعمیرکار بخواهد از یک قطعه فابریک و یا غیر فابریک برای تعویض قطعه و رفع مشکل استفاده کند.
· این که ماشین لباسشویی شما دارای گارانتی باشد. اگر گارانتی داشته باشد ارائه خدمات به صورت رایگان انجام می گیرد و در برخی مواقع برای تعویض قطعه هم هزینه ای دریافت نمی شود. بستگی به مشکل لباسشویی دارد.
· کیفیت خدمات ارائه شده توسط تعمیرکار و همچنین مهارت، تخصص و سابقه کاری او می تواند دستمزد را دچار تغییراتی کند.
· نوع، مدل و برند ماشین لباسشویی رابطه مستقیمی با هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی دارد. معمولا ماشین های لباسشویی برند خارجی قطعات کمیاب و گران تری نسبت به برند ایرانی دارند.

تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی چقدر زمان می برد؟

زمانی که برای سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی صرف می شود، رابطه مستقیمی با نوع مشکل و عیب لباسشویی دارد. در بسیاری از مواقع زمانی که مشکل جزئی باشد، به عنوان مثال درب لباسشویی قفل شده باشد، نمایشگر دچار اختلال شده باشد، دیگ لباسشویی چرخش نداشته باشد و غیره، تعمیرکار می تواند در همان زمانی که به منزل شما اعزام شده، مشکل را برطرف کند.
اما در بسیاری از مواقع پیش آمده که برد تخصصی یا موتور ماشین لباسشویی دچار مشکل شده است. در چنین مواقعی تعمیرکار اعلام می کند که ماشین لباسشویی باید به تعمیرگاه فرستاده شود. حتی پیش آمده یکی از قطعات ماشین لباسشویی نیاز به تعویض پیدا کرده اما قطعه آن فعلا در بازار موجود نبوده است. در این صورت فرد باید منتظر باشد تا پس از دسترسی تعمیرکار به قطعه مورد نظر، مشکل را برطرف کند. بنابراین نمی توان زمان معین و ثابتی را برای تعمیر ماشین لباسشویی در نظر گرفت.

بهترین تعمیرکار ماشین لباسشویی در تهران

مجموعه تک تعمیر همیشه بر آن بوده که نیروهایی را در شرکت خود استخدام کند که به اندازه کافی مهارت و تخصص داشته و با مشتری به درستی برخورد کند. تمامی نیروهای تعمیراتی این شرکت تجربه کافی برای تعمیر انواع برندهای ماشین لباسشویی دارند. بلافاصله پس از تماس مشتریان با شرکت، تکنیسین متخصص در محل کار یا سکونت افراد به موقع حاضر خواهد شد و به تمام پرسش های مشتریان در زمینه مشکلات ماشین لباسشویی پاسخ خواهد داد. این تعمیرکاران برای این که بتوانند عیب یابی لباسشویی را در کمترین زمان ممکن انجام دهند، از لوازم پیشرفته و مدرن استفاده می کنند. تعمیرکاران شرکت تک تعمیر از حس مسئولیت بالایی در برابر رفع مشکل دستگاه برخوردار هستند و برای حریم خصوصی مشتریان برای تعمیر ماشین لباسشویی در محل، احترام زیادی قائل هستند.

تعمیر ماشین رختشویی

ماشین لباسشویی یکی از بهترین لوازم الکترونیکی است که تمام نگرانی‌های شما را در زمینه شستن لباس‌ها و از بین بردن تمامی لکه‌ها یا کثیفی‌ها برطرف می‌کند؛ اما بعد از چندین سال استفاده از آن، ممکن است دستگاه از کار بیفتد یا هنگام شستن لباس‌ها با مشکلاتی مواجه شوید.

آیا تابحال به نحوه تعمیر ماشین لباسشویی فکر کرده‌اید. گاهی اوقات شما خودتان می‌توانید مشکل را حل کنید، اما در صورت وجود مشکلات بزرگ‌تر باید با تکنسین‌ها و متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی تماس بگیرید.

در این بخش سعی کردیم تا موارد ابتدایی را برای آموزش تعمیر ماشین لباسشویی بیان کنیم:

۱- تعمیر ماشین لباسشویی که روشن نمی‌شود

یکی از اساسی‌ترین خرابی‌های ماشین لباسشویی مربوط به روشن نشدن آن است. گاهی اوقات پیش می‌آید که لباس‌ها را داخل لگن ماشین ریخته و دکمه روشن را فشار داده‌اید، اما هیچ اتفاقی نیفتاده است.

الف) مطمئن شوید که دستگاه به برق متصل است

سیم برق را بررسی کنید تا مطمئن شوید دستگاه به برق متصل است. به دلیل حرکات شدید ماشین به‌ویژه زمانی که بار نامتعادل است، ممکن است ماشین لباسشویی حرکت کند. با حرکت ماشین، ممکن است به طور ناخواسته سیم از پریز برق جدا شود.

اگر قسمت‌هایی از سیم را با بند بسته‌اید تا سیم کوتاه‌تر شود و جلوی دست و پا را نگیرد، بند را باز کنید تا انعطاف بیشتری ایجاد شود.

ب) درب را بررسی کنید

اگر برق در دستگاه بود و چراغ ها و یا صفحه نمایش روشن بود و دستگاه شروع به کار نمیکرد، ممکن است سوئیچ درب ماشین خراب شده باشد. این قسمت به ماشین اطلاع می‌دهد که درب به درستی بسته شده است و مشکلی وجود ندارد و ماشین می‌تواند شروع به پر کردن آب داخل دستگاه کند. از خوب و کامل بسته شدن درب اطمینان حاصل کنید.

اگر باز هم دستگاه شروع به کار نکرد، حتما برای تعمیر لباسشویی خود با ما تماس بگیرید تا تعمیرکار بفرستیم و مشکل را بررسی کند.

تعمیر درب ماشین لباسشویی

۲- تعمیر ماشینی که لباس‌ها را تمیز نمی‌شوید

این مسئله یکی از ناامیدکننده‌ترین مشکلات ماشین لباسشویی است؛ زیرا تنها بعد از شستشوی لباس‌ها در یک چرخه کامل متوجه آن خواهید شد. بعد از شستشوی لباس‌ها و خارج کردن آن‌ها از ماشین، لباس‌های ظاهرا تمیزی را خواهید دید که روی آن‌ها پر از پرز و مو است و حتی در بعضی قسمت ها لکه های سفید رنگی را مشاهده میکنید.

الف) مقدار لباس‌های داخل دستگاه را بررسی کنید

از پر کردن بیش از حد ماشین لباسشویی خودداری کنید. ماشینی که بیش از حد با لباس پر شده باشد، فضای کافی برای آبکشی و خارج کردن مواد شوینده و زباله‌ها ندارد. برای اینکه بدانید مقدار بار استاندارد چقدر است، نگاهی به دفترچه راهنما بیندازید.

“حتما این نکته رو در نظر داشته باشید که وزن اعلام شده برای دستگاه، وزن لباس های خیس و  وزن کلی است که لگن میتواند در حالت ایده آل بچرخد و فشاری به موتور وارد نشود”

تعمیر لباسشویی

ب) از مواد شوینده به اندازه استفاده کنید

از مواد شوینده کمتری استفاده کنید. مواد شوینده زیاد به جای تمیز کردن لباس‌ها، دوباره پرزها و سایر مواد زائد را روی لباس ته نشین می‌کنند.

ج) سعی کنید لباس ها را از نظر جنس و رنگ یکنواخت انتخاب کنید

یکنواختی لباس ها از نظر جنس و رنگ تاثیر به سزایی در تمیز شدن آنها دارد و از مشکلات احتمالی و یا آسیب رسیدن به رنگ و کیفیت لباس جلوگیری میکند.

۳- تعمیر لباسشویی که نمی‌چرخد

در این مشکل رایج تعمیر ماشین لباسشویی، لگن آب را تخلیه می‌کند اما نمی‌چرخد. چرخش با سرعت بالا عملی است که آب را از لباس‌ها بیرون می‌کشد تا نیمه خشک شوند.

الف) لباس‌ها خالی و دستگاه را راه اندازی کنید

لباس های را از ماشین بردارید و دستگاه را به صورت خالی روشن کنید، در این قسمت ببینید که آیا مشکل همچنان پا برجاست یا خیر، اگر لگن در این حالت هم نچرخید احتمالا مشکل از موتور و یا قسمت های مربوط به آن است که باید توسط تعمیرکار مجرب بررسی و حل شود، اگر مشکل با خالی کردن لباس ها بر طرف شد، احتمالا به خاطر وزن زیاد و تعداد بالای لباس ها بوده است.

ب) مطمئن شوید که ماشین در سطح متعادلی قرار گرفته است

سطح ماشین را روی زمین بررسی کنید. ماشینی که در سطح نامناسبی قرار گرفته باشد، چرخش را متوقف می‌کند. این کار برای ایمنی بیشتر ماشین‌های لباسشویی طراحی شده است. تراز بودن دستگاه را چک کنید و ماشین را با تنظیم کردن پایه‌ها به سطح استاندارد برگردانید.

تراز بودن ماشین لباسشویی

اگر نیاز به تعمیرکار مجرب و متخصص دارید، همین الان با شماره روبرو در تماس باشید تا در اسرع وقت مشکل شما را حل کنیم:

۰۲۱-۲۲۴۶۷۲۰۶

۴- تعمیر لباسشویی که صداهای بلند تولید می‌کند

یکی از آزاردهنده‌ترین مشکلات ماشین لباسشویی زمانی است که ماشین هنگام کار کردن، صدای کوبیدن یا ساییدن ایجاد می‌کند. این مشکل باید در اسرع وقت برطرف شود، زیرا این نوع حرکت می‌تواند به ماشین آسیب برساند و مشکلات جدی ایجاد کند.

الف) بلبرینگ لگن را روغن کاری یا تعویض کنید

بلبرینگ لگن که مستقیما در زیر لگن و یا پشت لگن قرار گرفته است، ممکن است فرسوده شده و نیاز به تعویض داشته باشد. اگر ماشین لباسشویی صدای جیر جیر می‌دهد، ممکن است بلبرینگ لگن نیاز به روغن کاری داشته باشد.

ب) تسمه را بررسی کنید

ممکن است تسمه یا قرقره موتور دستگاه فرسوده شده باشد. در صورت بروز چنین اتفاقی لازم است تکنسین تعمیر ماشین لباسشویی بخش قابل توجهی از دستگاه را باز کند تا به تسمه برسد. تسمه قرقره پمپ ممکن است ترک خورده یا فرسوده شده باشد. در چنین مواقعی تسمه بویی شبیه به لاستیک سوخته خواهد داد.

۵- تعمیر ماشین لباسشویی که با آب پر می‌شود اما تخلیه نمی‌شود

ممکن است برای بسیاری از شما پیش آمده باشد که هنگام باز کردن درب ماشین، متوجه شوید لباس‌ها در آب شناور هستند و آب لگن تخلیه نشده است، برای تعمیر و رفع خرابی این موضوع موارد زیر باید بررسی شود.

الف) خرابی و یا سوختن پمپ آب

ممکن است پمپ آب تخلیه لباسشویی خراب و یا سوخته باشد، اگر در هنگام اجرای برنامه آبکشی صدایی از کار کردن پمپ به گوش نمیرسید، این احتمال قوت میگیرد، برای تعمیر لباسشویی در این مورد باید تعمیرکار، پمپ آب، مدارها و تمامی موارد مربوط به این قسمت را به صورت تخصصی بررسی کند و پس از تشخیص دقیق خرابی نسبت به تعمیر و یا تعویض پمپ و قطعه ی مورد نظر اقدام کند.

لازم به ذکر است ما در تک تعمیر از لوازم و قطعات اورجینال هر دستگاه استفاده میکنیم.

ب) لوله را بررسی کنید

ممکن است گرفتگی در لوله‌ای باشد که به پمپ می‌رسد. لوله را باز کنید از آنجا که این لوله پر از آب است، یک سطل نزدیک خود داشته باشید. آب را تخلیه کنید. اگر در شلنگ گرفتگی وجود داشته باشد، معمولا مربوط به انتهای آن است. گرفتگی را به کمک دست یا انبردست برطرف کنید.

گرفتگی لوله لباسشویی

۶- تعمیر ماشینی که ارتعاشات زیادی دارد

گاهی اوقات وقتی ماشین لباسشویی کار می‌کند، ممکن است به شدت تکان بخورد یا لرزش داشته باشد به گونه‌ای که انگار ماشین راه می‌رود. چنین ماشین‌هایی بسیار خطرناک هستند زیرا می‌توانند از خطوط آب یا خط زهکشی جدا شوند یا ممکن است به سیم برق فشار بیاورند و باعث آتش سوزی الکتریکی شوند.

الف) مطمئن شوید ماشین لباسشویی متعادل است

ممکن است نیاز باشد ماشین لباسشویی شما دوباره تراز شود. از یک تراز سنج برای تشخیص تراز دستگاه استفاده کنید. تراز ماشین را از طریق بالا یا پایین بردن پایه‌ها متعادل کنید. اکثر ماشین‌های لباسشویی دارای ۴ پایه قابل تنظیم هستند.

ب) اتصالات تسمه‌ها را سفت کنید

گاهی اوقات ممکن است تسمه‌های اتصال شل شده و باعث لرزش شدید ماشین شده باشند البته بیشتر در ماشین لباسشویی های قدیمی این اتفاق میوفتد. این مورد وضعیت خطرناکی است، زیرا ممکن است خشک کن از ماشین لباسشویی جدا شود و بیفتد تسمه‌های اتصال را سفت یا در صورت لزوم آن‌ها را تعویض کنید.

ج) از پدهای ضد لرزش استفاده کنید

یک پد ضد لرزش بخرید. پدهای دارای ضخامت ۳ اینچ در از بین بردن لرزش بسیار عالی عمل می‌کنند. اگرچه این پدها ارزان نیستند، اما می‌توانند وسیله‌ای ارزشمند برای کاهش لرزش ماشین لباسشویی شما باشند.

۷- تعمیر ماشینی که آب را گرم نمی‌کند

ممکن است ماشین لباسشویی به دلایل زیر آب را گرم نکند:

الف) المنت گرمایشی خراب شده است

المنت آب ماشین لباسشویی را گرم می‌کند. اگر خراب شده باشد، آب دیگر گرم نمی‌شود. در چنین حالتی ممکن است LED ها شروع به چشمک زدن کنند یا یک کد خرابی نمایش داده شود (در ماشین های جدید). اگر برنامه دستگاه شما متوقف شد و فکر می‌کنید مشکل مربوط به المنت گرمایشی است، برنامه شستشوی سرد را شروع کنید. اگر برنامه سرمایشی تا پایان چرخه خوب کار کرد، به احتمال زیاد المنت گرمایشی خراب شده است.

برای تعمیر المنت لباسشویی حتما باید از یک تعمیرکار کمک بگیرید.

ج) ترموستات آسیب دیده است

ترموستات به تایمر می‌گوید که به دمای خاصی رسیده است. اگر ترموستات خراب شده باشد، دستگاه گرم نمی‌شود، در میانه چرخه متوقف می‌شود یا از راه اندازی امتناع می‌ورزد.

اگر شستشو در وسط چرخه متوقف شود، می‌توانید با شروع برنامه «شستشوی سرد» آن را آزمایش کنید. اگر چرخه تا پایان خوب اجرا شد و قبلا بررسی کرده‌اید که المنت گرمایشی خوب کار می‌کند، احتمالا مقصر ترموستات است.

باید این قسمت را تست کنید و در صورت نیاز آن را تعویض کنید. برخی از ماشین‌های لباسشویی دارای یک ترموستات ایمنی هستند که از طریق دکمه کوچکی که روی آن قرار گرفته است، می‌توان آن را تنظیم مجدد کرد. این ترموستات به گونه‌ای طراحی شده است که در صورت وجود مشکل، گرمایش را قطع می‌کند.

تعمیر ماشین لباسشویی توسط تک تعمیر

اگر از طریق موارد گفته شده در بالا، مشکل شما برطرف نشد، می‌توانید از تعمیرگاه مجاز تک تعمیر کمک بگیرید. مرکز تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی ما با کادر مجرب و کار آزموده‌ای که دارد، خدمات تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی را در برندها و مدل‌های مختلف به بهترین شکل ممکن به شما ارائه می‌دهد.

اگر در زمینه نحوه تعمیر ماشین لباسشویی خود حساس هستید، به ما اعتماد کنید و همین حالا با ما تماس بگیرید.

اگر نیاز به کارشناس تعمیر دارید، همین الان با شماره روبرو در تماس باشید تا در اسرع وقت مشکل شما را حل کنیم

۰۲۱-۲۲۴۶۷۲۰۶

سوالات متداول

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تک تعمیر، فقط در شهر تهران، پردیس، شهر ری و شمیرانات آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد.

در صورت مشاهده این موارد حتما با تعمیرکار اجاق گاز تماس بگیرید:

  1. نشتی گاز و به مشام رسیدن بوی گاز
  2. جرقه نزدن فندک
  3. روشن نماندن شعله
  4. دود کردن شعله
  5. قطع نشدن گاز هنگام سرریز شدن موادغذایی روی شعله