ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی >
02177207658 02188475670
تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تک تعمیر
نحوه تعویض فیلتر آب ساید بای ساید

نحوه تعویض فیلتر آب ساید بای ساید

امتیاز دهید.

فیلتر آب ساید بای ساید به تمیز نگه داشتن آب و طعم تازه آن کمک می‌کند به همین دلیل، فیلتر معمولا هر ۶ ماه یکبار باید تعویض شود. خوشبختانه، نحوه تعویض فیلتر آب ساید بای ساید تنها در پنج مرحله ساده انجام می‌شود: پیدا کردن فیلتر جایگزین، حذف فیلتر قدیمی، نصب و شستشوی فیلتر جایگزین و تنظیم یخچال برای استفاده مداوم. از نوشیدن آب گرفته تا مخلوط کردن کوکتل یا دم کردن قهوه یا چای، باید مطمئن شوید که آب سردکن یخچال شما بهترین آب را ارائه می‌کند. می‌توانید از دستورالعمل‌های گام به گام ارائه‌شده در این راهنما استفاده کنید تا به حفظ کیفیت آب یخچال‌تان کمک شود.

چگونه از خدمات تعویض فیلتر آب ساید بای ساید در تک تعمیر بهره مند شویم

برای اینکه بتوانید از خدمات نحوه تعویض فیلتر آب ساید بای ساید بهره ببرید، نسبت به انجام موارد زیر اقدام کنید

  • ابتدا با نزدیک‌ترین شعبه تماس بگیرید یا درخواستتان را به صورت آنلاین ثبت کنید.
  • بعد از اینکه درخواستتان ثبت شد، نام متخصصی که قرار است برای تعویض فیلتر آب یخچال به محل مورد نظر شما مراجعه کند، به همراه کد اشتراکش برای شما پیامک می‌شود.
  • در همان روز که درخواستتان را ثبت کرده‌اید، متخصص در محل شما حاضر می‌شود.
  • بعد از اتمام کار تعویض فیلتر آب ساید بای ساید، تعمیرکار به شما عزیزان فاکتور تقدیم می‌کند.

 

نحوه تعویض فیلتر آب ساید بای ساید در ۵ مرحله

مدل و محل فیلتر آب یخچال بسته به برند دستگاه شما می‌تواند متفاوت باشد، اما مراحل اولیه تعویض آن معمولا یکسان است. با تغییر در طعم آب و یخ ساز می‌توانید متوجه شوید که زمان تعویض فیلتر فرا رسیده است. یادگیری نحوه تعویض فیلتر می‌تواند به طراوت آب کمک کند مراحل تعویض شامل ۵ مرحله زیر می‌شوند

مرحله ۱ فیلتر آب یخچال و نوع جایگزین را پیدا کنید

فیلترهای آب معمولا در قسمت پایین توری، بین کشوها یا در گوشه‌های بالایی یخچال شما قرار دارند. برای تعیین مکان دقیق آن، می‌توانید به کتابچه راهنمای محصول خود مراجعه کنید. قبل از خرید فیلتر جدید، آن را با فیلتری که در حال حاضر دارید مقایسه کنید. توصیه می‌شود فیلتر آب خود را با قطعه جدیدی که توسط سازنده یخچال شما ساخته یا تائید شده است، تعویض کنید.

مرحله ۲: فیلتر آب قدیمی را از یخچال خارج کنید

بسته به مدل، فیلترها یا پیچی هستند یا رولی. برای دانستن این موضوع به دفترچه راهنمای محصول خود مراجعه کنید. برای حذف فیلتر قدیمی، درپوش فیلتر را بلند کنید. برداشتن درپوش فیلتر باید فیلتر قدیمی را آزاد کند. در حالی که درب یخچال کاملا باز است، فیلتر را مستقیما بچرخانید یا بیرون بکشید. ممکن است مقداری آب درون فیلتر وجود داشته باشد؛ بنابراین در صورت ریخته شدن آب، یک حوله در دست داشته باشید.

برخی از تولید کنندگان فیلتر، خدمات بازیافت فیلترهای آب استفاده شده را از طریق امکانات خود ارائه می‌دهند. راهنمای محصول خود را بررسی کنید تا ببینید این گزینه برای شما در دسترس است یا خیر.

مرحله ۳: فیلتر آب یخچال را تعویض کنید

فیلتر آب جدید خود را از بسته‌بندی آن خارج کرده و پوشش‌های محافظ را از حلقه‌های O بردارید. پس از برداشتن پوشش، مجددا بررسی کنید که حلقه‌های O همچنان در جای خود قرار دارند. دستورالعمل‌های نصب فیلتر آب بسته به مدل متفاوت است، بنابراین برای دستورالعمل‌های خاص حتماً به دفترچه راهنمای محصول خود مراجعه کنید. برای فیلترهای آب پیچشی، باید فیلتر جدید را مستقیما به داخل محفظه فشار دهید و آن را بچرخانید تا فیلتر در موقعیت خود قفل شود.

مرحله ۴: فیلتر جدید یخچال را با آب بشویید

هنگامی که فیلتر آب جدید را نصب کردید، باید قبل از استفاده، آن را با آب بشویید. یک ظرف محکم، مانند یک سطل بزرگ، بردارید و آن را زیر آب سردکن قرار دهید. پد دیسپنسر را به مدت پنج ثانیه پایین نگه دارید، سپس پنج ثانیه دیگر رها کنید. این کار را تا زمانی که آب شروع به جریان کند تکرار کنید. هنگامی که آب شروع به جریان کرد، پد را پایین نگه دارید تا حداقل دو لیتر آب در سطل ریخته شود.

مرحله ۵: پس از نصب فیلتر آب جدید، آب سردکن را مجددا تنظیم کنید

بسته به مدل یخچال شما، دستورالعمل‌های تنظیم مجدد ممکن است متفاوت باشد. راهنمای محصول خود را برای دستورالعمل‌های خاص فیلتر آب یخچال بررسی کنید.

 

نمایندگی تعویض فیلتر آب ساید بای ساید

مرکز تعمیرات لوازم خانگی تک تعمیر آماده است تا بهترین خدمات تعویض فیلتر آب ساید بای ساید را در تهران به شما عزیزان ارائه دهد. تک تعمیر با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی و داشتن نیروهای کارآزموده و مجرب، تخصصی‌ترین سرویس‌های ساید بای ساید را در اختیار شما سروران قرار می‌دهد. علاوه بر این، در تمامی خدماتی که در تک تعمیر انجام می‌شود، از قطعات یدکی اصلی و ضمانت شش ماهه استفاده می‌شود.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *